Små ljusglimtar

Trodde aldrig när jag började äta en gluten- och mjölkfri kost att jag skulle kunna njuta av en frukost bestående av en god kanelbulle och tropisk yoghurt. Men det finns faktiskt sånt för mig också. Halleluja!

Det är en liten ljusglimt i mitt liv. För övrigt måste jag säga att jag har svårt att vara positiv just nu. Allt känns bara tråkigt och lite allmänt deppigt. Skulle så himla gärna vilja vara i ett annat land just nu. Vinter och snö är inte för mig. Men allt jag kan göra är att härda ut och vänta till våren. Då kommer allt kännas bättre.

Fast viljan att resa och upptäcka saker kommer nog hänga kvar oavsett vilken årstid det är här. Men den blir nog betydligt lättare att hantera om det är sommar och sol här hemma. Dock tror jag mest jag kommer jobba den här sommaren. Fast någon form av semester vill jag väl ha också. Jaja, vi får se helt enkelt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0