Skumma drömmar och huvudvärk

Ibland har jag skumma drömmar ... Eller kanske snarare mardrömmar. I natt drömde jag att jag tydligen gått med på att en till kvinna skulle involvera vårt förhållande. Men när hon och min älskling skulle ha sex drabbades jag av en hemsk avundsjuka och sprang ut gråtandes. Tacka fan för det. Vilken vidrig dröm!
 
Det är väl inte konstigt att man vaknar med huvudvärk efter en sån dröm. Huvudvärken kan i och för sig även bero på att jag drack för dåligt igår. Kul är det i alla fall inte. Jag som tänkte igår att det var länge sedan jag hade problem med huvudet. Såklart skulle huvudvärken då komma som ett brev på posten. Men det känns ändå som att det är den typen som går över efter ett tag. Det måste den göra, för jag ska jobba hela dagen efter fyra dagars ledighet. Fyra dagar! Otroligt att jag inte blivit galen.
 
Men det har faktiskt varit ganska kul att vara ledig för en gångs skull. Jag har sett till att hålla mig sysselsatt. Faktum är att jag skulle kunna vara hemma en dag till och snickra ihop eller sy någonting. Men det går ju inte, jag skulle bli så fattig då. Om jag inte blev väldigt bra på det förstås och kunde sälja mina grejer dyrt, hehe. Men jag skulle inte tro det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0