Sex timmars sömn

Igår jobbade jag till stängning. Idag tog jag på mig att börja jobba klockan elva. Var lite orolig för hur jag skulle känna mig när jag vaknade, men jag vaknade redan vid åttatiden och mådde hur bra som helst. Sådant kan man bli lite glad av.

Igår provade jag dricka en energidryck, Celsius hette den. I alla fall stod den på hyllan med energidrycker. Jag antar att det betyder att det inte är läsk. Men den smakade misstänkt mycket som det ... Fast sämre. Jag brukar vara väldigt anti mot energidrycker men kände verkligen att jag behövde piggas upp igår och av alla dåliga alternativ verkade denna vara den minst dåliga. Hur som helst så drack jag en. Det slog lite fel. Jag ville ju bli pigg i huvudet, men det enda som hände var att kroppen blev piggare. Och det höll ändå bara i sig en timme. Kanske bra när man ska träna, men annars ganska värdelöst. Nåja, jag borde inte bli förvånad.

Nu har jag drygt två timmar att fördriva innan jag ska bege mig mot jobbet. Två timmar! Jaja, det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0