Sammanfattning och för stora planer

Några dagar har gått sedan jag bloggade och jag ska bara sammanfatta de dagarna väldigt kort.
 
Fredag åt vi middag på Remidjen. Höjdpunkten enligt mig var mojiton jag tog innan vi gick. Tolka det som ni vill.
 
Lördag åkte vi och firade min pappa som fyllt år. Blev bjuden på god mango chutney kyckling och ris, samt fika.
 
Söndag innebar en kort tur på stan och mathandling inför den kommande veckan.
 
Måndag satt jag mest och var rastlös, men fick jobba tre timmar på eftermiddagen.
 
Tisdag tog jag en tur till Reprisen och handlade en begagnad tavla som jag målade om ramen på.
 
Och idag börjar jag om att jobba efter några dagar då jag i stort sett varit ledig. Det känns ganska skönt. Vi satt igår och pratade om allt vi ska göra och vilket år vi ska göra det. Japan, Kina, USA, Australien, Nya Zeeland, husbyggen och giftermål ... Våran ekonomi får då aldrig vila! Men jag har bestämt mig att just nu ska jag inte ha panik om jag inte får jobba mycket. Någon gång måste min hjärna få ro också och det blir inte bättre av att känna sig stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0