Pank igen

Oj, där försvann typ hela lönen till räkningar. Fick min bästa lön någonsin den här månaden ... Men också fler räkningar än jag brukar få. Så det jämnade väl ut sig där. Det är inte alltid roligt att vara vuxen.

Såg att Blondinbella fick ett par hjärtformade diamantörhängen till alla hjärtans dag present. Någonting säger mig att jag inte kan förvänta mig att få detsamma, haha. Ibland känner man sig stört fattig. Men så är det när man har hus. Blondinbella har ju faktiskt inget hus. HA! Synd för henne. Vem behöver diamantörhängen liksom? Det är ju dötrist och ... Alldeles alldeles underbart! Typiskt, det bor fortfarande en liten romantiker inom mig även om den krympt jättemycket de senaste åren. Men jag är inte bitter, jag vet att man inte kan få allt.

Fast jag hade inte tackat nej till att vara rik. Det hade jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0