Katthår, katthår överallt!

Idag tog den sista kanelbullen slut, så imorgon blir det annan frukost. Jag fortsätter på det något onyttiga temat och kommer köra på rostade mackor med marmelad. Men till mitt försvar hittade jag en marmelad utan socker eller sötningsmedel. Och då är det faktiskt inte så dåligt ändå.

Idag är jag ledig under dagen då jag jobbar ett stängningspass. Känner mig rätt avslagen så jag misstänker att jag kommer slappa i soffan fram tills jag börjar. Trots allt jag har jobbat sex dagar i rad redan, så lite vila kanske jag får unna mig. Dock skulle jag behöva ta fram dammsugaren, Yoda fäller enorma mängder hår som har lagt sig som ett täcke över hela vårt mörka vardagsrumsgolv. Det syns väldigt bra kan man väl säga. Och det ser hemskt ut trots att jag dammsög förra måndagen! Lägg aldrig in mörkt golv säger jag bara.

Nu ska jag nog ta upp någon resesida och drömma mig bort ett tag. Mmmmm ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0