Kanelbullefrukost

Igår var verkligen inte min bästa dag någonsin. Hade ont i nästan hela kroppen och dessutom blev det nog något konstigt med armen när jag slet i kapen, för lite då och då högg en hemsk smärta till i den medan jag jobbade. Det är svårt att hålla humöret uppe i det läget och jag kände mig väldigt grinig. Man försöker ju vara trevlig utåt ändå men tydligen lät jag mest självmordsbenägen fick jag höra. Inte lyckat.
 
Gårdagens middag blev en egenkomponerad sallad från Coop med räkor och varmrökt lax. Tror att alla vitaminer och nyttigheter legat och grott i kroppen under natten för idag känns det bättre. Vaknade före väckarklockan och var visserligen trött, men inte mer än så. Dagens frukost bestod av tropisk yoghurt och en kanelbulle. Varken ekonomiskt eller nyttigt, men efter att ha diskuterat med mig själv kom jag fram till att om det är det jag känner för så får jag äta det till frukost. Lunch och middag ska dock vara nyttigare. Hoppas bara att magen klarar av sockerchocken!
 
Nu ska jag börja göra mig färdig för idag jobbar jag från 09-19. Lååååångt pass! Mycket pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0