Igår var en produktiv dag

När jag vaknade av väckarklockan idag var jag gode trött. Inte så konstigt, under helgen har jag ju mer eller mindre hunnit ställa om till att sova länge. Nu när jag ätit frukost har jag dock piggnat till. Åt en varm macka med skinka och brännvinssenap, en kiwi och en kopp kaffe ifall någon undrade.
 
Igår var jag faktiskt ganska huslig av mig. Dammsög hela huset, tvättade två maskiner, röjde upp i köket, satte upp en tavla och flyttade en annan. Det låter inte mycket kanske, men för att vara jag är det chockerande mycket, haha. Dock så köpte jag sushi till middag, så jag var inte så duktig att jag lagade egen middag. Men det är ju så gott! Fixade i alla fall en matlåda till idag, till mitt försvar. Det blir korv och makaroner, spännande.
 
Ska verkligen försöka att bara fokusera på att ha det fint hemma nu i några månader. Eller jag ska ju såklart fokusera på att jobba också. Däremot ska jag inte fokusera så mycket på att drömma om resor. Det ger inte så mycket för tillfället ändå.
 
På fredag är det både alla hjärtans dag OCH löning. Vilken lysande kombination! Jobbar till sju men sen kan det nog lätt hända att vi äter lite god middag någonstans. Det är någonting att se fram emot. Jag tycker om att ha saker att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: mamma

När man varit så duktig förtjänar man sushi!
Kraaaaam!

2014-02-11 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0