Helgen som gått

 
Min helg har verkligen varit bra. På fredag efter jobbet väntade min älskling utanför med en bukett tulpaner. Mitt hjärta smälte. Resten av kvällen spenderades framför soffan med en pizza från frysen och en stor chokladboll.
 
Vaknade i hyfsad tid på lördagen och vi åkte in till Luleå där det blev lunch på Max till att börja med. Därefter åkte vi och kollade på lite bilar innan vi åkte vidare in till stan. Jag köpte ett armband för 25 spänn och vi kollade på vigselringar, hihi. Förälskade mig i en ring från Lars Wallin ... Den kostade "bara" typ 71 000 ... Har visst dyr smak. När jag dreglat klart över ringarna åt vi i alla fall middag på Waldorf. Till min stora förtjusning fanns några japanska rätter på menyn. Jag provade en med lax, kyckling och biff. Helt okej, inte jättespännande men godkänt. När maten var uppäten gick vi till Max igen och jag provade en caramel latte ... Gud så gott det var! Sedan började bion. Vi såg "The monuments men", ärligt talat var den jätteseg. Men den var inte nog dålig för att förstöra en väldigt bra dag.
 
Gårdagen bjöd på ett besök hos svärföräldrarna, lite mer vigselringstittande, mathandling och tacos hemma i soffan. En helt okej söndag alltså.
 
Idag är jag ledig. Än så länge har Yoda lyckats riva ner en hylla i garderoben och det lät så illa att jag var övertygad om att det var en bit av en rysk sattelit som kraschat på vårt tak. Men det var det ju inte som tur var. Hehe. Har inga större planer för dagen, hade gärna jobbat istället. Men men, ska försöka ta tillvara på dagen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0