En liten lista

7. saker jag älskar

- Att må bra

- Räkor

- Stark mat

- Vårat hus

- Att resa

- Pengar

- Sol

 

 3 saker som finns på min do-before-you-die-list 

- Resa till Japan, Thailand, fler delar av USA, Kina, Australien, Nya Zeeland osv.

- Bo utomlands

- Gifta mig

 

 5 saker jag hatar 

- Att vakna lördagen efter att ha jobbat natt fredag

- Långa flygresor (ironiskt med tanke på hur många jag tänkt utsätta mig för)

- Att vara rastlös

- Att inte kunna äta vad jag vill

- Äckliga insekter

 

 6 ord som beskriver mig

- Målinriktad

- Matlagningsintresserad

- Svår att lära känna

- Uppmärksam

- Känslomänniska

- Äventyrslysten


Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul lista:) Alltid roligt att "lära känna" bloggaren närmare.

2014-02-10 @ 17:04:59
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0