Det ska ätas

Jobb hela dagen igår, men tiden gick faktiskt fort. När jag kom hem lagade jag middag bestående av stekta räkor och kyckling i en stark sås av kokosmjölk och så ris till det. Ibland får jag verkligen till det, för gott blev det! Fick höra på jobbet att jag alltid äter korv, men inte till middag igår alltså. Dock så är korv billigt så det blir lätt att man äter det ofta.
 
Idag jobbar jag också i några timmar. Vad det blir till middag har jag ingen aning om, men till lunch tippar jag på en hamburgare. Maten som lagades igår räckte nämligen inte till en matlåda åt mig oturligt nog. Nåja, tur att jag jobbar med mat i alla fall, då är det enkelt att slänga ihop något.
 
Skulle säkert kunna fortsätta skriva, men nu måste jag faktiskt göra mig redo att åka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0