Ändrade planer

Med risk för att verka enformig i mina inlägg så jobbar jag idag med. Planerna inför alla hjärtans dag blev förresten ändrade, så vi firar på lördag istället då jag är ledig. Det blir att åka till Luleå för att gå på stan, äta middag på Waldorf och se på bio. Känns som en bra plan. Imorgon får det bli mys i soffan.

Vaknade för övrigt ganska tidigt idag, det tog alltså bara drygt fyra dagar att vända tillbaka dygnet den här gången! Förra gången jag jobbat natt tog det ungefär tre veckor innan jag började vakna "normal" tid igen. Det känns bra att ha hittat dygnsrytmen.

Tråkigt bara att min blogg är så innehållslös. Jag vill skriva om nåt roligt ... Typ Japan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas SÅ att ni får en helmysig lördag!
Kraaam!

2014-02-13 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0