Positiv anda

I morse kände jag mig riktigt glad faktiskt! Det var kul att jobba igår och trots den fysiska påfrestningen gav det mig väldigt mycket mentalt. Självförtroendet får onekligen en boost när man får göra något man känner att man är bra på och dessutom får positiv respons från kända och okända människor. Så när jag kom till jobbet idag (mitt andra jobb, jag vet, detta är förvirrande) var det med ett riktigt gott humör. Måste verkligen ta med samma positiva känsla dit oftare även fast jag inte känner att jag får samma uppskattning där. Men om jag lyckas sända ut positiv energi kommer det förmodligen samma tillbaka till mig!
 
Jag avslutar detta inlägg med ett citat jag tänkt ganska mycket på under den senaste tiden:
Så är det. Jag vill vara förändringen jag vill se, förhoppningsvis följer andra efter!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tummen upp! :)

2014-12-11 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0