Ett välkommet extrapass

Blev väckt idag för att få veta att jag fått ett extra jobbpass. Yaaay! Tänkte igår att det skulle ju vara fruktansvärt tråkigt att vara ledig en tisdag, men nu slipper jag det. Dock så jobbar jag nio dagar i rad nu men vad gör det, pengar är alltid välkomna! Speciellt nu får jag väl säga, efter jul kan det verkligen behövas.

Dessutom har jag väl en liten, liten förhoppning om att vi kanske ska kunna hitta på något roligt innan sommaren. Ja, för annars kommer några väldigt gråa månader nu där vi bara kan se fram emot bröllopet i maj. Det ser jag visserligen fram emot jättemycket, men det är långt till maj!

Men vi får väl se. Gör mig egentligen inga större förhoppningar då det är mycket som ska klaffa. Men en önskan kan jag ju i alla fall få ha. Hur det sen blir kan man ju aldrig så noga veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0