Träning och kök

Igår var jag och tränade för första gången. Startade hårt och körde cardio i femton minuter ... Efter fem undrade jag vad jag egentligen gett mig in på, men det gick ju bra. Sedan blev det benträning för hela slanten. Hade faktiskt tänkt ta bilen till gymmet trots att det är så nära, men då min bil blivit inparkerad gick jag istället. Och det var ju bra, bara det att jag trampade ner i ett dike och blev blöt om foten. Det var mindre kul. Men men, jag ignorerade det och gick vidare.

Idag vaknade jag tidigt trots att jag jobbade natt igår. Ska ändå försöka vila ett tag innan jag beger mig mot gymmet. Det behövs nog. Har konstigt nog ingen träningsvärk än vad jag kan känna, men jag antar att det kommer.

Nu är förresten en stor del av köket på plats också, inklusive bänkskivan till köksön. Den är enorm, så jag var lite orolig när den skulle bäras in. Men de var rätt många som bar tydligen, så det gick bra som tur var! Hade blivit väldigt ledsen annars, för granit är ju inte direkt gratis. För övrigt fick vi fel diskbänksplåt, vi skulle ha med en stor ho istället för två delade som vi fick. Men det skulle ta så länge att få den nya så vi bestämde oss för att göra en deal istället ... Vilket innebär att vi får 5000 att handla andra grejer för, typ inredning till lådor osv. Känns helt okej faktiskt! Tur i oturen typ.

Har tänkt på att det skulle vara kul att starta en nischad blogg. Typ en träningsblogg eller något. Men jag vet inte om jag skulle klara av att skriva så "smalt"? Då skriver man ju bara om en sak och jag vet inte hur roligt det egentligen är i längden. Men visst, vill man försöka få en blogg som fler läser bör man nog rikta in sig på något särskilt. Hmm ... Men jag vet inte om en träningsblogg skriven av mig skulle bli så lyckad, haha. Tänk om jag aldrig får några synliga muskler ens?! Det skulle vara pinsamt.

Jaja. Nu har jag skrivit om allt och inget. Uppenbarligen kan jag inte hålla mig till en sak, inläggen har en förmåga att bli ganska spretiga. Men jag antar att det inte spelar någon roll, har ju ändå knappt några läsare och jag vet inte ens om det är därför jag skriver ändå?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du skriver ju så att jag kan hålla mig uppdaterad med vad som händer i ditt liv! Någon annan behööööver du inte skriva för! Såklart! ;)
Kraaam!

2014-04-23 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0