Träning och en trevlig dröm

Vaknade åtta idag, vilket faktiskt är lite senare än jag vaknat de senaste dagarna. Detta trots att jag gick och la mig betydligt tidigare. Men det var skönt att få sova ut lite. Känner faktiskt att jag mår riktigt bra idag, har en mördande träningsvärk i bröst, mage och armar bara. Idag ska jag träna benen i alla fall. Trots att jag tyckte jag tränade dem hårdast sist har jag inte känt av dem än. Fattar nada?!

När jag tränat klart ska jag bara äta något snabbt och sedan bege mig mot jobbet. Sista dagen innan jag tar helg. En långhelg faktiskt, hela fem dagar om jag inte får något extrapass förstås. Hade en ganska trevlig dröm i natt om att jag och min bättre hälft bokade en långweekend till Rom till helgen. Hehe ... Hade inte klagat om det blev verklighet direkt. Nog för att Italien inte är mitt förstahandsval, men Rom verkar ändå vara en intressant stad. Kollade vad det skulle kosta att åka dit i fem dagar bara för skojs skull ... Över 10 000 ... Nehepp, det kan jag glömma.

Men nu har jag inte tid att skriva mer, måste ju göra mig klar så jag kan åka och träna. Och ja, jag sa åka. Idag känner jag mig stressad, så jag tar faktiskt bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0