Träning och bakning

Har varit och tränat. Efteråt kunde jag knappt lyfta armarna, jag antar att det är ett bra tecken. Nu håller jag på att baka bröd, sitter bara och väntar på att degen ska jäsa klart. Älskar verkligen att träna och älskar verkligen att baka och laga mat. Jag skulle verkligen vilja ha en blogg om något av det. Men jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha en inspirerande träningsblogg eller en mysig matblogg. Kan man kombinera det eller blir folk sura om man lägger ut bullrecept när de kämpar för att bli vältränade? Haha.

Det är i alla fall härligt att ha intressen. Något man kan sysselsätta sig med under vardagarna. Det gör att dagarna känns värdefulla fast jag inte kan resa iväg någonstans eller ens ha semester. Jag är glad att jag har hittat något jag tycker om att fylla mina dagar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0