Renovering pågår!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Det beror helt enkelt på att jag inte haft tillgång till Internet. Då vi håller på och renoverar huset har allting varit urkopplat. Nu har jag dock fixat det, tillfälligt i alla fall.

 

För att lite snabbt summera vad som hänt sedan sist ... Hus, hus, hus ... Renovering, renovering, renovering ... Ont i knä och arm då jag blev träffad av ett överskåp som trillade ner ... Rivning av allt ... Nytt, schackrutigt golv ... Tiotusen vändor till soptippen ... Mycket utemat då vi inte har något kök. Ja, det var väl typ allt. Och där mellan har jag jobbat en del också och har varit väldigt slut i perioder.

 

Nu känns det dock bra. Allt det gamla har kastats ut och nytt ska in. Allting har gått fortare än vad jag kunnat föreställa mig. Hänger ju knappt med i svängarna! Någon vila hinns väl inte direkt med, men det får bli senare. Hoppas jag. Det beror väl på om man får någon semester i år. Det måste jag få, annars tror jag inte jag orkar mer. Förr eller senare når man gränsen för vad man orkar utan en ordentlig vila.

 

Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Här är en bild på golvet i alla fall:

 

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tjuuusigt... :)

Kraaam!<3

2014-04-10 @ 12:34:31
Postat av: mamma

Tjuuusigt... :)

Kraaam!<3

2014-04-10 @ 12:34:31
Postat av: mamma

Hallå! Varför blev det två fastän jag bara tröck en gång??!

Svar: Har ingen aning, men visst blev det bra :D Kram! <3
Bea

2014-04-10 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0