Inte lätt när det är svårt

Just nu känns allting lite jobbigt. Inget vatten har vi inkopplat i huset vilket innebär inget morgonkaffe till mig. Dessutom fick jag tvätta händerna med Loka Crush citronsmak ... Man tager vad man haver, men usch liksom. Dessutom kollade jag just kontot och insåg att jag har 237 kr kvar att klara mig på till den femtonde. Att inte ha något kök är verkligen inte bra för ekonomin. Inte renoveringar heller för den delen.

Men kaffe måste jag ju skaffa mig. På ett eller annat sätt. Annars kommer jag vara en zombie med huvudvärk inom några timmar. Sallad ska jag också skaffa. Har ätit hamburgare på jobbet lite för ofta den sista tiden för att det ska kännas gott längre. Längtar efter riktig mat. Men det får jag fortsätta göra ett tag till tyvärr.

Tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0