Helgen är snart över

Det är bara att konstatera, jag är värdelös på att blogga på helger. Men ärligt talat har jag inte jättemycket att skriva om ändå. Igår fixade vi lite mer i köket som nu är fullt funktionsdugligt. Sedan var vi vrålhungriga och hade typ ingen mat hemma, så vi for och åt kebab och storhandlade efter det.

Denna morgon har jag suttit och kollat på resor och drömt mig bort. Japan längtar jag såklart till mest, men jag är väldigt sugen på att se mer av USA också. Förstår bara inte när jag ska hinna med allt?! Eller hinna och hinna, frågan är väl snarare hur man ska ha råd. Varför föddes jag inte till miljonär? Hehe. Det är kul i alla fall att sitta och kolla på femstjärniga lyxhotell och verkligen drömma sig bort. En dag kanske ...

Men jag ska leva i nuet och mitt liv nu kommer nog mest bestå av träning, jobb och förhoppningsvis flitigt användande av det nya köket. Och det känns också helt okej. Inte lika glamouröst kanske. Men helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0