Gymkort, check!

Igår bestämde mig för att det fick vara nog med velande fram och tillbaka. Jag köpte äntligen ett gymkort. Det är kanske inte idealiskt att börja träna när man är underviktig ... Man börjar liksom på minus och har inget att bygga från. Dock så kommer jag vara jättenoga med vad och hur ofta jag äter. Kommer verkligen satsa 100% på att bli vältränad och få snygga muskler.
 
Har ingen ro att skriva om jag ska vara ärlig. Vill bara komma iväg till gymmet och köra mitt första pass, haha. Sedan ska jag handla lite bra mat också, skaffa en kalender för planering, efter det laga några matlådor och sedan måste jag nog bege mig mot jobbet. Känner mig grymt taggad nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Varför inte använda boken för favvorecept?! ;)
Kraaam!

Svar: Absolut en bra idé ... Om jag bara visste vart den tagit vägen, allt är kaos! :O
Bea

2014-04-22 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0