Lyckliga gatan

I helgen köpte jag en bok. 413 sidors underhållning för drygt 200 spänn. Det räckte i knappt fem timmar. Jag läser inte särskilt ofta längre, kanske för att jag vet hur det blir. Uppslukad av boken sträckläser jag tills den är slut. Alldeles för snabbt. Och man lämnas med en känsla av tomhet. Det finns verkligen nackdelar med att läsa snabbt.

För att sammanfatta helgen lite kort så bestod fredag av tacomiddag hemma hos oss med några av sambons arbetskamrater och deras respektive. Sådana tillställningar kunde man ha lite oftare, det är alltid trevligt. Lördagen sedan blev ganska lugn, vi var på stan en sväng under dagen och på tatuerarmässa under kvällen. Sedan på söndagen tog vi en spontantur till IKEA för att kolla på kök.

Nu är vi hundvakt och idag har jag tagit på mig ett extra jobbpass. Stängning, inte det bästa jag vet, men i nuläget får jag helt enkelt ta allt jag kan få. Money Money ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0