Lång dag

Den här dagen kommer mest bestå av jobb, först 09-14 och sen 15.30-20.30. Får alltså en och en halv timme på mig att äta någonting där mellan och jag tror jag ska äta något riktigt gott för att få lite motivation till att orka hela dagen.

Dock är jag inne i en period då maten inte är det bästa jag vet. Har ätit en massa jag inte borde nu ett tag, så nästan varje gång jag äter nu (och annars också) gör magen jätteont. Inte så kul att äta då, när ska jag lära mig att det inte är värt det? Dock är det inte alltid så lätt att hålla sig borta från mjölk och gluten, det finns ju i en massa goda saker. Men det är ändå inte värt det.

I helgen är jag för övrigt ledig och jag lääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0