Höst

Har just varit ute på en långpromenad med vovven vi är hundvakt åt. Riktigt härligt väder var det. Igår var en riktig skitdag. Förutom att det regnade varvade jag dagen med att sova och spy, typ. Först sent på kvällen började jag känna mig levande igen och kunde få i mig mat. Det grämer mig att jag inte kunde jobba för jag har nog lite timmar som det är, behövde verkligen inte tappa de där också!

Skulle behöva hitta på något för att dra in lite extra cash. Vet dock inte vad. Jag skulle gärna göra något som involverade djur eller fika. Men det lär väl bara stanna som en dröm är jag rädd. Något måste jag dock hitta på känns det som. Får tänka hårt på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0