22 år idag ...

De två senaste åren har jag inte varit hemma på min födelsedag. Förra året var vi i New York och firade med att äta på Hard Rock Café (maten var kass, men ändå ...) och året innan vaknade jag upp på en finlandsfärja. Men i år är jag hemma och det känns fel på något vis. Är man borta blir allting väldigt festligt oavsett vad man gör. De födelsedagar man spenderat hemma minns man inte på samma sätt, de flyter liksom ihop med årets andra dagar.

Visst, det är ingenting fel med det. Man minns det bara inte så väl. Dock hoppas jag att vi kommer ha möjlighet att fira fler födelsedagar utomlands i framtiden för det finns verkligen inget bättre sätt att fira på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0