Möte med en gammal vän

 
 
 
 
Det har gått två dagar sedan vi åkte och hälsade på min älskade bästa vän. Många år har förflutit sedan sist. Men ändå, när jag gick fram till honom ställde han sig på exakt samma sätt som han stod då vi skulle säga farväl för så länge sedan. Med huvudet över min axel. Och det känns lite som att han ville säga att han mindes mig. Fina Kvicksilver. Han kommer alltid ha en jättestor plats i mitt hjärta. Jag är lycklig över att jag fick träffa honom igen. Har svårt att tänka mig att det kan komma en dag det här året som toppar detta. Ren lycka.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sista fotot säger allt! Så fin bild! <3
Älskar dig lilla gumman!
Kram!

2013-07-09 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0