Livstecken

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Lördagskvällen tillbringades i trevligt sällskap och med många djur. I övrigt har veckan som gått mest bestått av jobb, drygt 43 timmar totalt.

Just nu är vi hundvakt till världens snällaste rottweilertik. Hon kom igår och först nu börjar Yoda synas till lite igen. Han är inte så jätteförtjust i hundar och de kan såklart inte förstå varför. Men det går ändå ganska bra tycker jag.

För övrigt fick jag lönen idag. Högsta hittills. Fast de flesta skulle nog ändå tycka det var rätt lite. Men jag är nöjd. La undan massor från förra lönen och borde kunna lägga undan lika mycket nu. Dock kanske man gör av med mer under semestern ...? Man ska ju leva också. Antar jag. Men spara är också kul :-D

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Spara pengar är kul om man har ett speciellt mål, men slösa är ganska roligt det också:)

2013-07-15 @ 14:20:13
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0