Bättre nu

Förutom att halsen kliar helt vansinnigt mycket så känner jag mig betydligt friskare idag. Det känns inte som att det är någon fara med att jobba, dessutom är det bara en dag och sedan kan jag ta helg med gott samvete. Ska jag vara ärlig piggnade jag till en del redan under dagen igår. Morgonen var värst. Fick ett ryck och städade hela huset framåt tvåtiden då jag äntligen lyckats få i mig lite mat. Man blir ju fort rastlös av att inte göra något.

 

Senare fick vi en snabb påhälsning av en familj som fick våran gungställning som vi inte har någon nytta av. Deras söta lilla unge var väldigt nyfiken på Yoda och Yoda var lika nyfiken han. Det slutade med att båda jagade efter en laserpekare ... Barn och djur är inte så olika ändå. När de åkt hem grillade jag burgare till middag och åt med pommes, lök, gurka och egenodlad sallad. Inte dumt det.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

inte dumt alls!:)

2013-07-05 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0