Sammanfattning 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Absolut! Besökte New York, förlovade mig och blev tatuerad.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope.

Dog någon som stod dig nära?

Nej och det är jag väldigt tacksam för!

Vilka länder besökte du?

Först blev det två veckor i Turkiet och sedan tio dagar i USA.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Önskar att jag får må bättre i kroppen 2013.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

18 maj, då jag och min älskade äntligen förlovade oss.

Vad var din största framgång 2012?

Allt jag åstadkommit under året tror jag, kan inte säga en enskild sak men allt jag gjort är en framgång.

Största misstaget?

Vet inte riktigt, men kanske att jag tänkt för mycket och överanalyserat vissa saker.

Bästa köpet?

Våran katt antar jag, Yoda.

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor och så köpte jag ju en bil

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det var himla mycket som gjorde mig riktigt glad. Det har som sagt varit ett kanonår med mycket att glädjas över.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Flera stycken antar jag. "Euphoria" lär väl vara svår att glömma, inte för att det är min favoritlåt men den har ju spelats en del.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har haft otroligt mycket att glädjas över 2012.

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag vet inte riktigt, kanske tagit bättre tillvara på varje enskild dag och träffat min familj och släkt mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Legat och spytt ...

Blev du kär i år?

Nykär ja.

Favoritprogram på TV?

Ink master givet.

Bästa boken du läste i år?

Typ alla böcker med Sophie Kinsella.

Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning faktiskt.

Något du önskade dig och fick?

En ring på fingret, ett husdjur, resor ... Ett hus.

Något du önskade dig och inte fick?

Skulle väl varit en vovve i så fall.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Jag var i New York och vi åt middag på Hard Rock Café.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag sluppit den jäkla spänningshuvudvärken och illamåendet. Och sluppit jobba natt.

Vad fick dig att må bra?

Min älskade sambo och vår kissekatt.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen?

Vem saknade du?

Mina föräldrar och släktingar, lite iaf.

De bästa nya människorna du träffade?

Några ur personalen på hotellet vi bodde på i Turkiet I guess.

Mest stolt över?

Allt jag gjort under året!

Högsta önskan just nu?

Att få vara frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0