Tillbaka mot målet

Helgen har varit väldigt lugn. Förutom en massa filmtittande har vi köpt en ny spegel till våran walk i closet. Har även haft mamma och bonuspappa på besök. Bjöd dem på räk och kräftsallad samt kladdkaka med glass. Jag tror de gillade det? :-D Själv åt jag i alla fall med god aptit.

Tillbaka till jobb idag. Det känns skönt. Två dagars slöande går väl hyfsat, men jag känner riktigt hur seg man blir i hjärnan. Och jag längtar så sjukt mycket efter att åka utomlands och drömmer om det var och varannan natt, så ju mer jag jobbar desto fortare går tiden fram tills den dagen att jag kan resa igen.

Nu ska jag äta upp min frukost ... Eller snarare dricka upp (nyttig morgondrink och kaffe). Gott gott!

Kommentarer
Postat av: Bonus

Det var jättegott!!!

2013-08-24 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0