Tiden flög

Idag har vi varit på Nolia. Tiden bara flög iväg och allt jag hann köpa var en kolaklubba i sista minuten, förutom en laxrulle till lunch (stor besvikelse). Vi trodde de stängde senare än vad de gjorde.Typiskt ... Så man kan väl säga att det blev en dyr klubba, haha. Inte blev vi så mycket klokare heller då vi kollade runt efter husgrejer. Men det har ändå varit en trevlig dag och det är ju huvudsaken.

För övrigt har min mage gjort uppror och skrikit "aaaaj!" några gånger under dagen. Den tycker jag varit elak mot den och stoppat i mig för mycket av sånt jag inte borde äta. Så nu är det stopp. Dags att ta itu med maten igen och laga sådant som är bra på alla sätt och vis. Jag känner mig faktiskt peppad. Och imorgon är sista dagen av semestern, sedan börjar allvaret igen. Men det känns helt okej ändå.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Låter bra, man ska lyssna på sin kropp :)

sv: Tack för gratulationerna, jag blir såååå glad och rörd, verkligen :)

2013-08-04 @ 22:13:46
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0