Det går fortare än man tror

Jag har svårt att smälta att tiden går så himla fort. Det är inte ens tio månader kvar nu förrän det är dags att göra stora förändringar här hemma. Hela köket ska göras om då och berg- och golvvärme ska in. Det känns ju som att det var nyss vi flyttade in!

Men helt plötsligt står man där och det är dags att genomföra det man längtat efter. Det går fortare än man tror. Och när det är klart är det dags att fortsätta mot nästa delmål. En resa till Japan. Därefter ska väl något med huset fixas igen. Och sedan blir det en till resa. Någon gång har vi kanske tröttnat på att resa runt och skaffar en husvagn och fler djur. Herre gud, jag har nästan hela livet planerat redan. Men det kan ju fort ändras, jag vet.

Nu har jag en period av mycket jobb och lite nöjen framför mig här ett tag. Men det är okej, jag vet att man måste ha sådana perioder också.

Kommentarer
Postat av: mamma

:):*

2013-08-13 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0