Brr!

Igår köpte vi en ny säng. Om jag varit en ambitiös bloggare som satsade på att få mycket läsare så hade jag väl lagt upp en bild. Jag har tänkt att bli bättre på att blogga någon gång, men det får bli när allt är klart i huset. Dessutom har jag haft migrän hela morgonen, så jag orkar inte springa runt och fota. Hoppas att migränen inte har något med sängen att göra i alla fall.

Har nyss druckit en stärkande mix av soyamjölk, ägg, frukt och bär. Det är så sjukt gott att jag dricker det varje morgon. För övrigt har jag inte så mycket att säga annat än att jag fryser och mina händer är iskalla. Kul vetande, eller inte. Det beror antagligen på att jag inte har något underhudsfett för att jag inte kan äta nog ofta för att gå upp i vikt. Jag äter egentligen inte så små portioner, jag äter bara inte nog ofta. Det suger. Det enda jag inte kan lyckas med här i livet är att gå upp i vikt. Uppenbarligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0