50 frågor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Har inte tänkt få några barn nu så jag har inte tänkt så mycket på det. Selma eller Julie kanske? 
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Oliver, jag har verkligen försökt men det ÄR inte gott! 
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Kommer inte ihåg ...
4. Har du bra självförtroende? - Ibland, det beror på hur jag mår.
5. Äger du en onepiece? -  Nä, det kommer aldrig inträffa!
6. Snusar eller röker du? - Aldrig ens provat. 
7. Beskriv ditt drömutseende. - Kan leva med mig själv som jag ser ut men hade kunnat tänka mig att ha lite större bröst, något extra kilo på kroppen och se mer kvinnlig ut typ?
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Foki, bloggerskan. Hon lever verkligen sitt drömliv!
9. Någon du har kysst - Min älskling.
10. Den du saknar - Alla jag tycker om som inte är i närheten.
11. Den du senast sov över hos - Kommer inte ihåg ...
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Kommenterade en arbetskamrats foto?
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ganska, jag ser snyggare ut på den bilden än i verkligheten iaf ... Haha.
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Just nu äter jag inget av det, men lite godis då.
15. Hur många har du haft sex med? - En.
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - Nää!
17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - Inte vad jag vet.
18. Din absolut sämsta egenskap? - Att jag inte tror på mig själv och inte tror att någon kan tycka om mig.
19. Din bästa egenskap? - Jag är målmedveten och vet vad jag vill. 
20. En låt du är beroende av just nu - Just give me a reason (dock börjar den bli nött).
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Det stod att min älskling vill tipsa mig om en annons på Blocket, haha.
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Huga, nej!
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Jag har väldigt svårt att se att det skulle funka. Kanske om båda är singlar.
24. Har du kysst en kompis? - Min fästman är ju min bästa vän om man ska se det så <3
25. Hur ofta dricker du alkohol? - När jag känner för det helt enkelt.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Det är väldigt onödigt att ta droger. 
27. Har du provat på droger någongång? - Nej!
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Tror inte det, jag saknar ju min älskling bara han är borta några dagar.
29. Vad handlade din senaste dröm om? - Haha, lite pinsam fråga. Drömde nämligen att jag träffade min älsklings ex och stod och skrek en massa jätteelaka saker till henne så hon blev asledsen. Hmm? :-/
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Typ 44 kg och det är för lite.
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 160 cm och det funkar väl.
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - BECK- filmerna.
33. De bästa svenska skådespelarna? - Noomi Rapace i Män som hatar kvinnor var ju grym ...
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter utan tvekan. 
35. Ditt humör för tillfället? - Lite rastlös. 
36. En vacker person - My dear love är världens vackraste i mina ögon.
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Väldigt sällan, men i så fall bara för att kolla vem de är.
38. Vem kramade du senast? - Min älskling. 
39. Vem träffade du senast? - Yoda, min katt.
41. Någon du vill träffa - Gärna en japan för det innebär kanske att jag äntligen är i Japan, haha.
42. När grät du senast? Varför? - Ett tag sedan, det berodde egentligen bara på att jag var alldeles för trött.
43. Sminkar du dig varje dag? - Nästan aldrig, jag är snygg ändå ;-)
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Vet inte, men jag har då min mammas hy iaf för jag blir aldrig brun ...
45. Är du helsvensk? - Rent genetiskt så är jag väl det, men jag känner mig inte så typiskt svensk ändå.
46. Den bästa bloggen? - De jag är in på varje dag är Fokis, Kissies och Nellie Berntssons. De är bra på att uppdatera och jag tycker faktiskt det är intressant att läsa. Deras liv är så långt ifrån mitt och det är ganska kul att läsa då.
47. En artist du inte gillar - Sean Banan, han är läskig.
48. En artist du gillar - Buddy Holly (men han är ju död), Bonnie Tyler, Nanne Grönvall ... Jaha, bara en?
49. Är du en nagelbitare? - Ush, nej. 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Vet inte riktigt. Om jag skulle byta jobb kan jag tänka mig att bli dietist eller något. Men det lät jobbigt med utbildningen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0