Tiden som varit ...

 
Min katt är knäpp. Han ligger alltså i godan ro och mår väl i mitt knä. Denna händelse vill jag givetvis dokumentera så jag slår igång webcamen för att ta ett kort. DÅ plötsligt börjar han bita i min hand?! Han måste verkligen hata att bli fotograferad ...
 
För övrigt var det väl ett tag sedan jag bloggade nu så jag vill sammanfatta helgen. Lördagen kom ett par vänner hit och vi pratade och drack en del. Jag tänkte jag skulle testa mina gränser lite och hävde i mig en hel del alkoholhaltiga drycker. Full blev jag allt. Sedan tog vi en taxi till stans bästa hamburgerställe och jag fick chansen att terrorisera mina arbetskamrater lite. Yaay.
 
Dagen efter vaknade jag efter kanske fyra timmars sömn och mådde skit. Jaha, då har man provat vara bakis också. Jag tömde maginnehållet, tog en dusch och somnade om. När jag vaknade nästa gång mådde jag (typ) prima! På kvällen grillade vi hamburgare och åt med pommes. Finfint!
 
Igår blev jag inringd för jobb. Blev lite förvånad då jag inte satt ut någon "grön plopp" (intresseanmälan för jobb), då jag ville vara hemma med min fina sambo. Men det var ju trots allt en röd dag och dubbelt betalt tackar jag inte nej till. Och ska jag vara ärlig hade jag väl hunnit bli bara en aning rastlös också. Två dagars ledighet är ju nog så lyxigt det! Jag tycker om att röra på mig och göra något. Dessutom slutade jag ändå ganska tidigt på kvällen så vi hann ändå umgås och grilla efter det! :-)
 
Idag ska jag träna. Har haft ett alldeles för långt uppehåll. Men nu är det dags. Det känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0