Solen skiner

Yoda var söt igår med sin virkade ros ...
 
Igår blev en väldigt fin dag. Jag började med att åka och träna och sedan låg jag ute på bron och solade och tittade på måsar som flög över mig. När jag tröttnat på det förflyttade jag mig till uterummet där jag började skriva på en bok (?) samtidigt som jag åt kakor och drack trocadero. Mot eftermiddagen kom min älskling hem och vi grillade korv och köttbullar. Tycker nog allt att jag får säga att det var en riktigt härlig dag!
 
Idag är vädret lika bra som igår så det skulle inte förvåna mig om jag kommer tillbringa en del tid ute idag också. Så är i alla fall tanken. Och jag planerar för långt in i framtiden. För alla möjliga typer av firanden, alltifrån kalas till årsdagar. Om jag börjar i såhär god tid bara måste det ju bli storslaget! Får dock se när jag kan förverkliga alla planer, vilket år det blir ... :-) I guess time will tell ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0