May you rest in pieces

Helgen har varit ... Okej. Lördagen hade vi tänkt börja med träning, men för min del blev det inte så jättemycket av det då jag inte mådde så bra. Att sluta med de muskelavslappnande pillren redan var tydligen ingen bra idé. Men men. Vi åkte och hämtade upp Chevy för att vara hundvakt lördag-söndag. Jag promenerade hem med honom hela vägen från Tesse och det gick bra. Men när jag kom hem började jag må illa igen. GAH! Så mycket planer som vi bara fick släppa alla tankar på.

Men framåt kvällen, efter mycket sömn, började jag känna mig som en människa igen. Tog ut vovven på en promenad och sedan blev det att äta på Valentine. En skinksallad har sällan smakat bättre! Vi träffade lite trevligt folk där också som vi snackade med ett tag. Sedan kom vi på att vi skulle gå på bio, så det gjorde vi. The Expendables 2 blev det. Den var rolig på sina ställen. "May you rest in pieces" Haha!

Söndagen sedan bestod av jobb. Det gick jättebra, ingen nyhet direkt. Jag vet ju vad jag sysslar med liksom. Och jag tycker om mitt jobb, det gör jag verkligen. Men schemat kommer förmodligen knäcka mig så småningom. Börjar liksom jobba 08.00 en lördag och en annan SLUTAR jag 04.00. Jetlag deluxe pga. jobb?! Oh happy days ...

Idag då? Har tänkt gå på en promenad i solen och sedan slå mig ner med en tidning. Funkar väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0