Inget särskilt

Nu var det länge sedan jag bloggade. Det beror helt enkelt på att jag inte har något intressant att skriva om. Jag driver inget spännande företag, jag är inte ute och reser, jag jobbar inte i ett spännande land, jag är inte gravid, jag har inte tio hästar eller bor på en hästgård, jag har ingen intressant sjukdom och jag är inte döende. Således finns det inte mycket läsvärt att skriva om? Men nu vet ni i alla fall vilka typer av bloggar jag läser ...

Men jag lovar att jag ska börja blogga mer regelbundet igen om det skulle ske en spännande förändring i mitt liv.
 
 
Amen just det. Jag har ju tonat håret rött. Wohooo!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är viktig i alla fall, även om du inte är en sådan person som kan skriva om sådant som du rabblade upp.
<3

2012-09-25 @ 21:08:07
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Liene

Jag hoppas det sker en spännande förändring i ditt liv snart:D
Hej förresten!

2012-09-26 @ 09:11:22
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0