I can

Igår kände jag mig lite nere. Det är svårt att säga vad det berodde på för det var egentligen inte befogat. Får väl skylla på en för låg endorfinnivå, vilket kosttillskott tar man för det? Nej, men jag tror min nedstämdhet helt enkelt berodde på gamla förväntningar jag haft som inte infriats. På bilden jag hade av vissa saker och som jag nu upptäckte inte blev som jag föreställt mig. Och igår var det med en viss panikkänsla jag konstaterade att det aldrig går att gå tillbaka och göra det annorlunda.

Men idag tänker jag mer logiskt och inser att det inte är någon idé att älta om sådant man inte kan ändra. Jag kan väl vara lycklig ändå även om inte mycket blivit exakt så som jag drömde om. I guess I can.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0