Exit light, enter night ...

Vad ska jag säga? Smått upptagen vecka. Jobb varenda dag. Schlagerkör och träning måndag. Rockkör och träning tisdag. Onsdag vete fan, lång jobbdag. Stallet torsdag ... Idag vet jag inte. Jobb såklart och träning innan. Men sedan blir det nog nästan att ta det lugnt! Nåja, det har varit en kul vecka även om jag haft svårt att uppskatta den till fullo. Har varit grymt trött.

Men men. Snart får jag vara ledig. Inte för att jag inbillar mig att jag kommer bli utvilad för det. Det är inte direkt som att våra semestrar brukar vara särskilt lugna. Hehe.

Nu funderar jag på om jag vågar ställa mig upp. Har nån irriterande huvudvärk som ligger och lurar. Jag antar att jag straffas för att jag inte tagit hand om mig själv ordentligt. Nåja, får jag vara ledig på måndag ska jag se till att det blir en riktig "må bra" dag för att belöna mig själv efter att ha jobbat en vecka på raken. Fast i smyg hoppas jag på mer jobb. JAG VILL HA PENGAR!!!

Men vi får väl se vad som händer. Dags att kliva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0