Våren är här!



Det är vår! Det är faktiskt vår! Idag såg jag tecknet, ett gäng blommor som letat sig upp utanför köksfönstret. Helt underbart. Och dagen hittils alltså ... Har varit ute och ridit i strålande sol, galopperat längs bara vägar. Underbart.

Ikväll blir det jobb. Mindre underbart. Blir alltid så trött av att jobba till stängning. Onödigt omotiverad. Vill helst bara dricka ett ton läsk i hopp om att få en sockerkick. Men nej, jag är stark. Jag kan låta bli. Och denna vecka har jag bara ätit bra saker. Är faktiskt lite stolt över mig själv.

Snart är det dags att börja laga middag. Ja, börjar man jobba 16.00 så ...


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt! <3

2012-03-29 @ 19:04:29
Postat av: Jenniey Love

heej=) vilken fin blogg=) Hoppas allt är bra med dej=)



kramiz<3

2012-04-03 @ 15:04:27
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0