Ett litet moln på himlen

Har en liten, liten klump i magen. Tydligen är det inte helt klart att jag får ledigt för semestern. Alltså, det verkar troligt. Men inte helt säkert. GAH!!! Jag vill veta säkert så jag kan tillåta mig själv att börja längta. Det finns inget värre än att sväva i ovisshet. Mår inte bra av det.

Men annars, annars mår jag ganska bra. En potatis och purjolökssoppa står och puttrar på spisen. Hoppas den blir god. Har tänkt göra ett nytt försök att få min mage att må lika bra som resten av mig. Inget gluten. Ingen mjölk. En ostskiva då och då kan jag kanske unna mig. Men där går gränsen. I övrigt när jag blir sugen på något blir det att ta en ... Banan? Nåja, det låter hemskt men jag måste ju ta hand om min kropp.


Dagens mellanmål: Riskaka med ost, skinka och tomat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0