Semla

Dagens frukost bestod av en semla som min lovely sambo tagit hem till mig. Lycka! Har varit sugen på semlor ett tag och nu äntligen är begäret stillat. Idag och imorgon är jag ledig två dagar i rad för första gången på ett tag. Måste medge att det känns lite skönt ändå. Var grymt flummig och omotiverad både igår och i förrgår så jag antar att ledigheten är behövd. Men samtidigt är det så otroligt skönt att jobba, jobba, jobba. Då vet man ju att det ger resultat på kontot sen. Helt seriöst, jag är smått besatt av att dra in pengar.

Men nu ska jag i alla fall åka till stallet och rida en liten tur. Är så otränad att jag inte brukar orka mer än en halvtimme nuförtiden, annat var det förr. Men man får väl vara glad över det lilla. Jag börjar ju trots allt bli urgammal.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Händer något roligt i helgen då?

2012-03-01 @ 22:13:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0