Min lediga helg

Helgen har inletts lugnt med några morgontimmars slöande på soffan. Sitter för nuvarande och snaskar godis från en påse Polly. Resten av dagen är dock lite mer planerad. Tanken är att balkongen ska fixas till så att den blir fin så man vill sitta där ute och sola. Samt att det är lite andra grejer som ska fixas. Och imorgon bär det av till Skellhell för att besöka kroksjöfamiljen. Att ha en hel helg ledigt är verkligen lyx! Att kunna planera, ha tid att göra saker, tid för varandra. Det var helt utan dåligt samvete jag tackade nej till ett jobbpass nu på morgonen. EN helg unnar jag mig. EN helg. Och jag ska få ut det mesta av den innan det är dags att ta nya tag och jobba järnet med förnyad energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0