Det går fint

Saker fortsätter faktiskt att gå min väg. Idag skulle jag egentligen jobbat 17.30-04 vilket jag inte är något fan av. Lämpligt nog kom en arbetskamrat och frågade om jag ville byta ... Så nu jobbar jag kortpass över lunchen istället. För att kompensera detta sökte jag ett dagpass en söndag längre fram, och fick det. Så alltså slipper jag ångesten över nattjobb och jag slipper även ångesten över att tappa en massa timmar. Känns riktigt fint.

Jag är så glad! Tror faktiskt det märks också. Jag känner mig trevligare än jag brukar. Jag känner mig sjukt trevlig faktiskt. Ja, jag kan ju ha en del *harkel* sarkastiska inslag men det känns som att de försvunnit mer och mer. Tänkte på det igår. Tusan alltså, jag börjar kanske bli genuint trevlig. Medgångar i livet kan göra mycket för ens humör! Jag hoppas verkligen det fortsätter såhär, för det känns som en himla fin utveckling i rätt riktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0