Det flyter

I'm still alive. Mår inte alltför dåligt. Det kan alltid vara en gnutta bättre förstås. Men ändå, synd att klaga. Börjar känna mig väldigt tillfreds med min tillvaro som går ut på att vakna tidigt, läsa, gymma och jobba. I princip. Och jag har jättemånga schemalagda jobbdagar! Nästa dag jobbar jag sex av sju dagar ... Men först är jag ledig både lördag och söndag denna vecka. Bra kompromiss. Och det känns himla nice, för ju mer jobb jag får desto mer pengar får jag. Och ju mer pengar jag får desto mer saker kan jag spendera dem på utan att för den skull behöva känna mig ruinerad. Fatta vad nice!!!

Alltså ... Jag väntar bara på det stora bakslaget. Det är nästan för bra för att vara sant!


(Gammal bild, Venedig förra året)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0