Tungt

Igår var jag nästan helt säker på att jag skulle sjukanmäla mig idag. Idag känner jag, sömnbristen och kraftlösheten till trots, att man kanske orkar lite till. Men vilken dag det var på jobbet igår! Jag ger verkligen allt när jag jobbar och är man för lite personal med för många gäster i restaurangen, då jävlar får man springa. Började seriöst oroa mig för en hjärtattack då det kändes rätt skumt i bröstet efter ett tag. Men jag överlevde tydligen och efter 40 minuters övertid kunde jag åka hemåt, var i säng kring tvåtiden på natten och somnade ... Senare.

Nu ska jag bege mig mot stallet och pressa min kropp lite extra. Jag är ganska övertygad om att den hatar mig, näsan rinner och ögonen är tunga. Men imorgon får jag vara ledig. En dag. Imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0