Svårt att skriva ...

 

Med en katt liggande på ena armen blir bloggandet med ens en mycket mer komplicerad sak att genomföra. Men jag gör ett försök i alla fall även om jag inte direkt har jättemycket att berätta om. Nio dagar i rad jobbar jag samtidigt som jag är asförkyld. Igår kändes det som jag gick omkring i en feberdröm eller något. Trevligt ... Men men. Om någon timme ska jag bege mig mot jobbet, hoppas jag får göra något annat än det vanliga. Driven i all ära, men att VARJE dag genomföra en topprestation, att alltid tävla mot klockan. Klart man blir trött! Variation efterlyses.

Men man får göra det bästa av situationen. Antar att jag får skylla mig själv som är så himla bäst. Eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0