Summergames har börjat märkas av

Sitter och försöker proppa i mig så mycket frukost att magen står åt alla håll och kanter. Jag ska nämligen jobba hela dagen och eftersom att vi förmodligen kommer ha sinnessjukt mycket gäster som kommit hit för summergames, har man bara tur om man kan äta på jobbet.

Jag var in där en sväng igår för att äta och då hade ca 45 stycken ryska ungdomar med tränare anlänt. Om alla ungdomar varit lika disciplinerade hade vi nog haft ett hyfsat enkelt jobb. Alla smög in och satte sig, tränaren beställde samma mat till alla och sedan fick ett fåtal bära ut mat till samtliga. Lugnt och fint istället för att alla skulle springa in i varandra och prata i munnen på varandra. Gillas!

Nåja, det är också önsketänkande att alla andra kommer vara lika välorganiserade. Lite kaos, kurrande mage och blodsmak i munnen är vad man får räkna med under det närmaste dagarna. NU KÖÖÖÖÖÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Om du visste hur många gånger varje dag jag försöker må bättre, men varje försök leder till ett misslyckande och ännu mer dumma tankar. Önskar att det var lättare, och att jag var starkare.
Det är ju inte direkt så att jag vill må såhär, men att söka hjälp leder ingen vart heller, har försökt med hamnar bara hos fel personer.

Nej du har rätt, egentligen spelar det ingen roll om man är smal eller tjock - så länge man är nöjd och trivs med sig själv. Men jag är inte nöjd, borde jag då inte få kämpa tills jag hittar det jag kan trivas med?

Kramar

2012-06-29 @ 09:00:17
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0