Shopping

Igår bestämde jag mig för att jag skulle passa på att bränna lite pengar när jag äntligen var ledig. Sagt och gjort. Följde med hem gjorde en ny klocka, ett superbalsam, en locktång, ett underlägg till Yodas matskålar och ett nytt, bättre koppel till honom. Samt en massa mat. Det är liksom roligt att unna sig något nytt någon gång. Inte händer det varje dag direkt.
 
 
Idag då? Det lutar mot att inte göra just någonting alls. Alternativt köra en repris av gårdagen. Funderar bara på om det är värt att shoppa en massa om vi nu bestämmer oss för att åka till New York i oktober. Kanske är bättre att köpa en massa där ;-) Men alltså, tala om att jag är glad över att jag faktiskt KAN göra saker. Det hårda slitet har lönat sig. Och gud vad jag är glad att jag valde att inte plugga vidare för gud så mycket jag missat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0